loading...
بیا تو لدفن...
djmbg بازدید : 66 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

 

رر

از تو که حرف می زنم
یک جور خوبی
حال من بد می شود !

"پرویز صادقی"

*****

اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!!
بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !

*****

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب....

ندیدنت
انتظارت
گمشدنت
رفتنت
نبوسیدنت
جای خالی ات
نیامدنت
با خود در این فکرم
من خود "لغتنامه" ی دردم
بانو . . .
(درخت کاج هنوز شکوفه میدهد)

*****

به خوابم نیا!
خوابم را شیرین وسفید میکنی
ولی روزگارم را تلخ وسیاه!!

*****

یک صندلی نزدیک تر به تو نشستن
چند قدم بیشتر با تو راه رفتن
خوشبختی
کوچکترین لحظه های حضور توست !

*****

یکی نوشت یکی خوند باز نوشت بازم خوند اخرش اونیکه نوشت مرد اما اونیکه می خوند موند

*****

فقط که زخم ها نیستند...!
گاهی کسی
چنان نرم به تنت دست می کشد
که جایش تا ابد روی پوستت می ماند.

*****

روم نمیشد بگم دوسش دارم همیشه سرکلاس طرفی که دخترا نشستن نگاهم سمت اون بود و مثلا
چشم تو چشم خیره به هم میشدیم ببینیم کی زودتر خنده اش میگیره
و توی دلم میگفتم کاش میدونستی چرا نگاهت میکنم
یه روز یکی از دخترا آمد جلوم و گفت فلانی لطفا اینقدر به سمت ما نگاه نکنید دخترای دیگه حرف در میارن
دلم گرفت اما گفتم باشه
یهو دیدم آمد جلو و گفت دخترا غلط میکنن تو نگاتو بکن
تازه فهمیدم.....

*****

"عـاشـقـانـه ای کـوتـاه"
پـیـش از مـهـمـونـی رفـتـن ی سـَرَک تـو اتـاق مـعـشـوقـه تـون بـکـشـیـد
تـو دنـیـای خـودشـه
کـیـفـشـو خـالـی کـرده رو زمـیـن
مـرتـبـش مـی کـنـه
کـاکـائـویی کـه روز قـبـل بـهـش دادی رو پـیـدا مـی کـنـه و مـیخـوره
قـول مـیدم صـحـنـه ی دیـدنـی ای بـاشـه ..

*****

گاهی یک نفر
با نفس هایش
با نگاهش
با کلامش
با وجودش
با بودنش....
بهشتی میسازداز این دنیا برایت
که دیگر بدون او
بهشت واقعی را هم نمیخواهی

*****

خدا
” تو ” را که می آفرید
حواسش پرت آرزوهای “من” بود
شدی همان آرزوی من . . .

*****

0#####>==<#####
فکر کردي الان مي گم اين منم که از دوري تو روي ريل قطار خوابيدم؟ اگه گوشيتو 90 درجه به سمت چپ بچرخوني مي بيني که دارم از نردبان ترقي بالا مي رم.

*****

وقتی کســـی رو دوســـت داری
حاضــری جــون فــداش کنـی
حاضــری جونـتـــو بــدی
فقط یه بار نگـــاش کـنــی
به خاطــرش داد بـــزنــی
به خاطـــرش دروغ بـــگی
رو هـــــمه چی خط بکشی
حـــــتـــی رو برگ زندگی

*****

عشق يعني:
.
.
.
بيشتر روزاي هفته غذاهاي مورد علاقه همسرتو بپزي.
بياين همسرامونو بيشتر دوست داشته باشيم.

*****

میتونی نگاهم نكنی
اما نمیتونی جلوی چشمای منو بگیری ...
میتونی بگی دوست ندارم...
اما نمیتونی بگی دوسم نداشته باش
میتونی از پیشم بری...
اما نمیتونی بگی دنبالم نیا
پس من نگاهت میكنم- دوست دارم- وتا ابد دنبالت میام ...

*****

منبع:www.4jok.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به قالب امتیاز بدید لدفن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 6,854
  • بازدید کلی : 32,274
  • کدهای اختصاصی